Opmerkingen, meldingen, suggesties voor de monitor.
-
FredVellekoop
- Moderator
- Berichten: 100
- Lid geworden op: 20 mar 2013 17:26:52
- Locatie: ROTTERDAM
-
Contacteer:
Bericht
door FredVellekoop » 20 feb 2014 22:39:12
Na de laatste IE-updates is er weer een probleem met de selektie van je regio's en het inloggen in IE (Internet Explorer). Het lijkt er sterk op dat MS weer eens een eigen 'standaard' heeft doorgevoerd die sterk afwijkt van wat anderen ondersteunen...
Aangescherpt advies voorlopig:
Gebruikt voor onze monitor Google Chrome (of Firefox of Opera) en vermijdt IE!
Op de chat bekend als Fred_HelpDesk.
Reageer gewoon IN het forum.
-
Imre
- Forum beheerder
- Berichten: 627
- Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19
Bericht
door Imre » 29 aug 2015 06:23:22
Verheugend bericht !!!!
Microsoft heeft het licht gezien.
De browser genaamd 'Edge' die Microsoft in Windows 10 meelevert is weer compatibel met het Internet.
Dat is een vreemde uitspraak nietwaar? Toch was het zo dat alle grote browsers proberen de laatste HTML5 standaarden in te bouwen en met elkaar af te stemmen, terwijl de Internet Explorer daar hardnekkig in afwijkt.
Het gevolg was dat een ontwikkelaar zal oppassen om die nieuwe dingen te gebruiken.
'Edge' heeft het nu bijna allemaal, inclusief de onderdelen die nodig waren om de spraak te laten werken.
GO! Miscrosoft GO!
Imre
-
jacob
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 23 mar 2013 13:40:49
- Locatie: Dronten
Bericht
door jacob » 30 aug 2015 20:25:20
Goedenavond ,dus als ik goed begrijp kan ik (hoop ik) Claire T.T.S. binnen afzienbare tijd weer gebruiken ?
-
Stefan_Warde
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 28 jun 2013 13:08:22
- Locatie: Drenthe
-
Contacteer:
Bericht
door Stefan_Warde » 9 okt 2015 16:54:55
Wanneer ik via Google Chrome, naar monitor.livep2000.nl ga, krijg ik de melding: "No site configured at this address" Weten jullie ook wat de oorzaak hiervan is?
Mvg,
Stefan
-
Hugobus
- Moderator
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 20 apr 2006 16:06:34
- Locatie: Nootdorp
Bericht
door Hugobus » 9 okt 2015 21:03:01
Stefan,
Vanuit welke browser werk jij?
ik heb firefox en chrome getest en ze gaan beiden direct naar de site.
Groeten Leen
Fotocamera: Panasonic FZ 18
-
Johan Beck
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 26 nov 2006 10:11:01
- Locatie: Scheveningen
Bericht
door Johan Beck » 10 okt 2015 08:21:59
Stefan_Warde schreef:Wanneer ik via Google Chrome,
-
Stefan_Warde
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 28 jun 2013 13:08:22
- Locatie: Drenthe
-
Contacteer:
Bericht
door Stefan_Warde » 13 okt 2015 00:49:09
Hugobos,
Ik probeerde via Google Chrome, intussen doet de monitor het, alleen sinds vandaag: 13-10-2015 hangt hij vanaf ongeveer 18:00.
Ik ga er van uit dat jullie dat allang weten, en jullie zullen zeker jullie best doen, om alles z.s.m. weer voor elkaar te hebben
-
Harrie
- Forum beheerder
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 29 nov 2005 16:38:54
- Locatie: Wolvega
-
Contacteer:
Bericht
door Harrie » 15 okt 2015 22:45:09
Stefan_Warde schreef:Hugobos,
Ik probeerde via Google Chrome, intussen doet de monitor het, alleen sinds vandaag: 13-10-2015 hangt hij vanaf ongeveer 18:00.
Ik ga er van uit dat jullie dat allang weten, en jullie zullen zeker jullie best doen, om alles z.s.m. weer voor elkaar te hebben
Stefan, ik kan geen uitval ontdekken op 13-10 rond 18:00.
De pagina verversen met F5 wil ook wel eens helpen, ik hoop dat alles nu weer naar wens functioneert.
Harrie
-
Imre
- Forum beheerder
- Berichten: 627
- Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19
Bericht
door Imre » 16 okt 2015 17:21:56
We hadden rond die tijd, op die dag inderdaad
dat probleem.
Bedankt voor het melden.
Het ging ergens mis na een update van de server.
Langzaam maar zeker hebben we nu weer stabiliteit gekregen.
-
Barrysak
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 30 jun 2019 16:51:07
- Locatie: United Kingdom
-
Contacteer:
Bericht
door Barrysak » 10 jul 2019 20:43:03
Hallo allemaal,
Af en toe ik kan er nog een regelmaat in ontdekken krijg ik van AVG, in de rechter benedenhoek, de melding dat Google Chrome 503 Mb gebruikt. Advies: Sluit Chrome en start de browser opnieuw.
Verdere uitleg ontbreekt dus nu is de vraag.... wat moet ik ermee, wat heb ik eraan, waarom krijg ik deze melding.
Het gebeurt zowel op de desktop als op de laptop beide met Windows XP. BTW: Chrome is op beiden gesynchroniseerd.
Ruud