Error: De pagina heeft een onjuiste referer ontvangen.

Kijk eerst of hier je vraag staat voordat je je vraag op het Forum plaats
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Imre
Forum beheerder
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19

Error: De pagina heeft een onjuiste referer ontvangen.

Bericht door Imre » 14 dec 2006 09:31:21

De p2000 monitor bestaat eigenlijk uit twee webpagina's.
Één ervan is verborgen en zorgt dat de regels aangevuld worden.

Je kunt het vergelijken met een auto, de monitor is het chassis, een leuk uiterlijk en overzichtelijke bediening.

Onzichtbaar, de motor, een lelijk en ingewikkeld ding. Deze motor, met de toepasselijke naam 'engine', kan gebruikt worden om andere auto's aan te drijven. (Andere p2000 monitoren).

Om de vergelijking even door te zetten: Internet zit vol met oude, benzineslurpende boxermotortjes, en wij hebben een zuinige, snelle v8 met turbo.

Om te voorkomen dat er rottigheid wordt uitgehaald, kijkt de motor naar het serienummer van het chassis (De url eigenlijk). Is dat niet de juiste dan ontvang je daar een melding van en stopt de hele zaak. (HAHAHA Startonderbeker???)

Sommige beveiligingssoftware blokkeert het doorgeven van deze referer (serienummer, url), je zult handmatig moeten aangeven dat voor pd5hw.nl de referer wél doorgegeven moet worden.

Imre
Laatst gewijzigd door Imre op 30 apr 2007 07:05:52, 2 keer totaal gewijzigd.

zwapan
Berichten: 1
Lid geworden op: 6 jan 2007 20:09:41

Bericht door zwapan » 6 jan 2007 20:16:09

Prima uitleg! Maar wáár sta ik die referer dan wel toe? Ik gebruik Norman Virus Scanner en Personal Firewall.
Ik heb referer toestaan op "ja" gezet en de url toestemming gegeven om ActiveX en Java-applets te gebruiken.
Ook heb ik de cache geleegd en IE7 opnieuw gestart.
Tijden het typen van dit bericht heb ik inmiddels 9x de melding gehad dat referer niet wordt toegestaan....

Plaats reactie